zondag, februari 10, 2002

Denk
Goeiemorgen. Zondagmorgen vandaag en da's mijn favoriete ochtend in de week. Alleen zit gisteravond me nog dwars. Ik wil mijn 'project voor 2002' verwezenlijken. Heb ik daarover eigenlijk al verteld? Ik wil dit jaar gaan verhuizen. Ergens een huisje of appartementje kopen. Iets dat van mij is. Iets ruim met veel licht en hopelijk een tuintje. Daar ging ook de ruzie van gisteravond over. Ik wil weg uit dit piepekleine appartementje, dat wel prima was als start, maar na drie jaar is de start wel genomen, lijkt me.
Alleen.... verhuizen is zo'n gigantische klus he. 't Is te zeggen, de aanloop tot de eigenlijke verhuizing is zo enorm. Huizen zoeken op 't internet (die stap is al achter de rug en bijzonder vruchteloos gebleken), makelaars aflopen, immobiliƫnkantoren aanspreken, huizen gaan bekijken, bank raadplegen, boekhouder raadplegen, en dan uiteindelijk de stap zetten. Of niet zetten. En dan, als het huis nog opgeknapt moet worden, alles zelf doen, want op iemand anders moet ik niet rekenen, dat is gisteren maar al te duidelijk gebleken. Mijn moeder heeft zelfs bijna gesuggereerd dat ik maar beter wacht tot ik een man vind, zodat ik er niet alleen zou voorstaan. Nou nee, dankjewel. Ik dop mijn eigen boontjes wel.
Ik wilde vandaag eens de stad doorfietsen en alles wat me bevalt, opschrijven en er dan later voor bellen, maar ik weet het niet goed. Het is zo'n enorme berg werk... Maar ik laat me nog niet afschrikken hoor. Toch zeker niet voordat ik eraan begonnen ben.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage