donderdag, april 24, 2003

15 minutes...
Wat een mens toch allemaal niet meemaakt ! Nu hebben ze al over mij geschreven ! In een boekske ! Allez, het verhaal gaat zo: Ik krijg een reactie van ene Peter die "via Clickx op mijn log terechtkwam". Ik vond dat al eigenaardig, maar ik schonk er geen aandacht aan. En dan stuurt Lieve mij een link naar een stukje op het log van Domi en ik was verstomd van verbazing. Iets over een artikel in een tijdschrift over webloggen en ik zou erbij staan. Huh? Zou iemand - laat staan een redactie - mijn log de moeite vinden om het zelfs maar te vermelden? En ja, u, trouwe lezer, weet dat ik geen geduld heb. Meteen een Jabbeekse gazettenwinkel opgezocht, 2,75 euro (!!) neergelegd voor de Clickx, en ja hoor, daar stond ik. Domi, Bart, Lieve zelf nota bene en ikke. Ikke ! Allez, doe toch even serieus ! Ik toch niet ! Ik lul vaak zomaar wat weg, ik weet vaak niet wat schrijven, ik ben zooooo on-in-ter-res-sant ! Enfin, toch nie leuk genoeg om over te schrijven. Nu voel ik natuurlijk een grote druk om extra goed te loggen voor al die nieuwe bezoekers (!), welkom trouwens allemaal, en dan word ik helemaal stressig en nerveus en onzeker en brrrrrrrrrr.. Zie je zie ! Genieten van de fifteen minutes of fame, zeggen ze dan! Poeh !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage