woensdag, mei 25, 2005

Verrassing
Vandaag precies drie jaar geleden gaven mijn lief en ik mekaar de eerste zoen. Er volgden er nog duizenden en dat mag gevierd. Voor mij was een gezellige avond met pizza in bed al lang goed geweest, maar liefje heeft een verrassing gepland. Ik mag niet weten wat het is, want zo gaat dat nu eenmaal bij verrassingen. Hij blijft herhalen dat ik er niet teveel van mag verwachten en dat het no big deal is, maar zo redeneert Katrien niet. Als het helemaal geen big deal zou zijn, zou ik het wel mogen weten. Dus het wordt groots. Ik verwacht veel, maar ik weet begot niet wat. Ik moet wel stipt om zes uur stoppen met werken, wist hij me te vertellen, na lang aandringen van mijn kant. Iemand een zinnig idee?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage