vrijdag, juni 17, 2005

Vrouwenpraat
Ik ben geen tuttige vrouw, mag ik van mezelf wel zeggen, denk ik. Dus ik ben niet zo bedreven in het smeren, waxen, scrubben, peelen, masker'en, ... Het is me allemaal een klein beetje vreemd. Oké, een bodymilk, een dagcrème en een nachtcrème dat kan nog net. Zelfs een antirimpelcrème (je kan niet vroeg genoeg beginnen, zeg ik) staat in mijn badkamer.
Aanstaande zondag, da's ongeveer overmorgen, word ik op een doopfeest annex familiefeest verwacht. Onze kleine Jasper wordt gedoopt. Leuk, leuk, leuk, maar wàt trek ik aan. Ik kan niet in m'n comfy jeans opdagen, met m'n favoriete leger-t-shirt erop. Kan niet. Dus Katrien moest gaan shoppen. Mama mee, maar mama wil me al zoooo lang in een rok krijgen, of nog liever een jurk. Oké, jurk is uitgesloten, maar een rok wilde ik wel passen. Kwestie van mamalief een plezier te doen. Ik moet toegeven, het stond niet slecht. Enfin, ik kwam thuis met een linnen rok en een kleurig topje erop. Goed zo. Bijpassende schoenen gezocht, en ik was klaar voor het doopfeest. Gisteren probeerde ik alles nog es (kan ik er nog in? u weet wel...) en het stond nog altijd even beeldig, maar ik heb zooooo'n witte benen ! Ja, dat komt ervan als je alleen comfy jeans draagt, ik weet het. Tijd voor een nieuwe primeur in Katrien's leven: ik ging naar de parfumerie. De mevrouw raadde me een "self-tanner" aan. Maar, ik moest er voorzichtig mee zijn, want dat ding hecht extra goed op droge huid, dus ik moest eerst scrubben. En dan smeren. En goed gelijkmatig, want anders heb je vlekken. Met de schrik om het hart heb ik het ding gekocht, daarna in The Body Shop een scrubding met bijhorende scrubdinges en gisteravond ging ik aan de slag. Man, wat een gedoe ! Maar het is niet slecht, al zeg ik het zelf. Heerlijk glad én een mooie teint. Mooi zo !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage