dinsdag, september 27, 2005

Oh

Ik heb een grote kleerkast. Ze is vier meter breed. Dat is nodig, want ik shop graag. Graag en veel. En ik ken ook wel wat van diëten, dus ik heb alles in minstens drie maten. Ergo: die grote kleerkast is een noodzaak. En ze zit nokvol, want ook beddengoed en strandlakens vinden er een thuis. Weliswaar niet allemaal in mijn helft, maar toch. Liefje heeft de rechterhelft. In zijn rechterhelft staan ook alle boekhoudmappen van mijn zaak. En een groot ladeblok met vijf verdiepinkjes, vol ondergoed en sokken. Maar ik wijk weer af. Toen ik de kleerkast kocht, was dat in een vlaag van vooruitziendheid. Als ik ooit een kindje kreeg, dan konden al die minikleertjes er ook nog bij. Ha ! Naïef. Nee, die kleerkast zit propvol. En zo vond ik vanmorgen een zwart truitje, van Esprit, dat ik van m'n leven nog niet gezien heb. Ofwel zijn de kaboutertjes me erg goed gezind, ofwel heb ik ooit es een zwart truitje gekocht, netjes opgeplooid, om het dan verder te vergeten. Leuk, zo'n mooi zwart dingetje vinden op een blauwe dinsdag als vandaag...

ps: de kleerkast op de foto is zoals ik ze in gedachten had toen ik ze kocht. In werkelijkheid zit er ten eerste véél meer kleur in mijn kleren. En ten tweede is ze net ietsje gevulder...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage