donderdag, oktober 06, 2005

Jep
Jep, ik ben jarig vandaag. Een vreemde verjaardag, mag ik wel rustig zeggen. Het is nog niet eens middag en toch al minstens drie mensen hebben me er op gewezen dat de dertig in zicht is. Angstwekkend dichtbij in zicht. What is the fuss about ?! Ik word ocharme 28 ! Piepjong ben ik nog ! Ik voel me trouwens ook helemaal nog geen 28. Bij een vrouw van 28 zou je denken aan een vrouw, matuur, rijp, evenwichtig. Hahhahah! Ik zing nog van "spaghetti, spaghotti, spaghihihihihi," als ik pasta maak. Ik slaap nog met een teddybeer. Ik doe niet aan pensioensparen, of aan eender welk ander soort sparen dan ook. Ik wil een kind, omdat ik dan zelf ook legitiem met blokken mag spelen...
Dertig ! Het idee alleen al... Nee hoor, waar is die kroon eigenlijk, voor op mijn jonge verjaardagshoofdje?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage